5 Simple Techniques For انواع موضوع فعالیت شرکت

Wiki Article

اعمال مکرر بار، کاهش بیش از حد لقی داخلی، کج نصب شدن حلقه بیرینگ، زنگ زدگی و یا وجود ترک بر روی شیار غلتک در حین نصب منجر به پدیده پوسته پوسته شدن می شود. در این حالت قسمت هایی از سطح شیار و یا ساچمه با مقطع پولک مانند از آن جدا می شود و بروز این اشکال به معنی پایان عمر بیرینگ خواهد بود.

هر چه قدر نرخ بیکاری پایین تر باشد درصد احتمال کاریابی شخص متقاضی کار، بیشتر خواهد بود.

ثبت شرکت، یک گام اساسی برای شروع فعالیت تجاری است؛ اما نکته اصلی اینجاست که کدام نوع شرکت برای فعالیت شما مناسب است؟ شرکت‌های مختلف…

جهت محاسبه ارتفاع پمپاژ پمپ باید مقدار هد مکش و مقدار هد دهش را در حین کارکرد پمپ اندازه گیری کنید.

با گسترش صنعت، امروزه نیاز به پمپ هایی با اندازه های کوچکتر و البته با سرعت بالا حائز اهمیت می باشد. ازاین رو ارتقاء کیفی عملکرد مکشی پروانه های پمپ امری ضروری است. ایندیوسرها قطعات مهمی هستند که با قابلیت دستیابی به مکش بیشتر در پمپ، درجلوی پروانه اصلی پمپ نصب می شوند و با همان سرعت پروانه می چرخند.

صفحه اصلی درباره فامکو چارت سازمانی اهداف و چشم انداز واحد تحقیق و توسعه فامکو محصولات الکتروموتور پمپ مواد شیمیایی اتوماسیون صنعتی گیربکس پایپینگ ابزار دقیق برق صنعتی ژنراتور موتور برق کمپرسور پنوماتیک موتور تک بیرینگ هیدرولیک سیم و کابل ادوات و ماشین آلات کشاورزی ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ماشین آلات دام و طیور و آبزیان ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی ماشین آلات تجهیزات شبکه روانکارها تهویه مطبوع تجهیزات معدنی گرمایش و موتورخانه سردخانه بالابر فن یا هواکش صنعتی تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب تجهیزات انتقال مواد و نیرو تجهیزات آتش نشانی تجهیزات امنیتی و نظارتی فیلتراسیون و تصفیه تجهیزات روشنایی تجهیزات پزشکی دستگاه بسته بندی استخر، سونا و جکوزی ربات صنعتی مهندسی فرآیند فامکومدیا گالری ویدیو گالری تصاویر فامکو سرویس واحد آموزش فامکو مهندسی فرآیند خطوط تولید تقدیرنامه ها استخدام تماس با ما

پمپ ها از نظر ورود سیال به پروانه به دو مدل تک مکشه و دو مکشه تقسیم می شوند. مشکل قابل توجه پمپ های تک مکشه، عدم تعادل هیدرولیکی محوری در آنها است.

چنین محدودیتی گاهی در برخی کشورهای منطقه مثل تاجیکستان، گرجستان، گاهی عراق و افعانستان به چشم می‌خورد.

پروانه ها از لحاظ جریان مایع به سه دسته پروانه با جریان شعاعی، پروانه با جریان محوری و پروانه با جریان مختلط تقسیم می شوند. از پروانه با جریان شعاعی در مواردی که نیاز به هد بالا و دبی کم باشد، استفاده می شود.

رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل تنها به

پس از اینکه نسبت به مزایای ثبت شرکت در ترکیه آگاه شدید و هدف خود را از سرمایه گذاری در این شرکت معین کردید، لازم است تا نوع شرکت خود را مشخص کنید.

در شرکت کولکتیف سهامداران مسئولیت نامحدودی دارند. اسناد مورد نیاز برای تأسیس یک شرکت بازرگانی و کلکسیونی

قرارگیری دهانه مکش و رانش نیز در پمپ ها متفاوت و در برخی قابل تنظیم است. این قابلیت در پمپ های یک تکه وجود ندارد. در پمپ های چند تکه، تغییر وضعیت دهانه رانش، امکان انطباق بهتر پمپ با وضعیت قرارگیری آن در شبکه را ایجاد می کند که check here منجر به استفاده کمتر از اتصالات و کاهش هزینه ها می گردد.

اگر هوای داخل منبع کم باشد، پمپ به خوبی کار نمی کند و دچار مشکل می شود. مخزن های تحت فشار نیاز به تعویض مخزن و تنظیم باد دارند، تیوپ آنها در کمتر از یک سال معیوب می شود.

Report this wiki page